Takaisin ylös >
JAA

Usein Kysytyt Kysymykset

Oma tili

Rekisteröinti

Omalta tililtä löydät tilauksesi sekä lähetystunnuksesi. Sitä kautta voit myös littyä uutiskirjeeseen mistä saat ilmoitukset uusimpiin tarjouksiin.

Fashionista toiminta

Kenelle ?

Sinulle mies tai nainen joka haluat päästä heti eroon aidoista merkkituotteistasi helposti ja vaivattomasti etkä halua käyttää aikaasi myyntitilien seuraamiseen ja myyntipaikkojen ylläpitämiseen itsepalvelukirpputoreilla. Vaatteiden ei ole pakollista olla pestyjä ja myös pikkuvikaiset huomioidaan. Tuotteillemme teemme jokatapauksessa tekstiilihuollon ammattitaidolla.

Kuinka se toimii?

Ostamme ja myymme käytettyjä aitoja ja valikoituja merkkivaatteita sekä -asusteita. Voit tuoda merkkivaatteesi/ asusteesi meille tai sovittaessa voimme noutaa pääkaupunkiseudulta. Sinä joka olet muualta Suomesta, ota rohkeasti yhteyttä sopiaksemme muista tavoista toimia. Tarkastamme ja valikoimme tuotteet jonka jälkeen neuvottelemme asiakkaan kanssa hinnasta yhdessä.

Mitkä on ``merkkituotteita``? Mitä te kelpuutatte? Mitä te niinku myytte?

Parhaiten myymäläämme kuvaavia tyylejä ovat streetwear, urheilu/ sport, lifestyle ja high end. Merkin/ tuotteen pitää olla haluttu, ajanmukainen tai ajaton klassikko. Valikoimiimme ei kuulu halpa pikamuoti, merkittömät huonolaatuiset vaatteet eikä tuotejäljennökset. Joidenkin yksittäistuotteiden kohdalla noudatamme harkinnanvaraisuutta. Mikäli herää kysymyksiä tarkemmista brändeistä tai haluat tietää merkkilistaa -ei muuta kuin rohkeasti viestiä tulemaan!

Entäs me allergikot?

Koska myymme käytettyjä tuotteita, emme voi taata jotta allergeenit katoavat tekstiilihuollon myötä. Välttääksemme lähes meille kaikille tutun ”kirppiksen ominaistuoksun” pesemme kaikki tekstiilit neutraalilla/ tuoksuttomalla ekologisella pesuaineella. Liikkeellämme vierailee toisinaan maskottimme seniorikissa Neko, jonka joku onnekas voi bongata liikkeeltämme pötköttelemästä. Koska olemme eläinrakkaita, myös Sinun karvakamusi on meille tervetullut, kunhan pidämme yleisestä siisteydestä tarkoin huolen.

Yleisinfo

Tilaaminen

  1. Asiakas voi tilata Tuotteita rekisteröitymällä verkkokaupan asiakkaaksi. Rekisteröitymällä verkkokaupan asiakkaaksi Asiakas valitsee itselleen käyttäjätunnuksen ja salasanan. Asiakas vastaa kaikesta käyttäjätunnuksellaan ja salasanallaan tapahtuvasta käytöstä, ja on vastuussa salasanan salassapidosta.
  2. Tuotteet tilataan verkkokaupassa valitsemalla verkkokaupan valikoimasta Tuote, siirtämällä se ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Asiakasta kehotetaan tarkistamaan tilauksensa sisältö huolellisesti ennen sen vahvistamista. Tilauksen lopussa oleva tarjous muuttuu sitovaksi, kun Asiakas painaa esikatselunäkymän jälkeen ”Tee tilaus“ -painiketta, eikä tilausta voi enää sen jälkeen muuttaa verkkokaupassa (ks. kuitenkin kohta 6 ”Peruuttamisoikeus”).
  3. Sopimus tilauksesta syntyy, kun Toimittaja on lähettänyt tilausvahvistuksen Asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Asiakkaan velvollisuutena on tarkistaa, että tilausvahvistus vastaa sisällöltään Asiakkaan tilausta.

Fashionista Secondhand Oy

Fashionista Secondhand Oy
Isokaari 44, 00200  Helsinki
Y-Tunnus: 3105329-5

Yhteyttä rekisteriä koskevissa asioissa voit ottaa:
Marjo Riitta Karoliina Seppänen
+358 44 3440311

Toimitus & Lähetys

Tilaaminen

Tilaaminen

  1. Asiakas voi tilata Tuotteita rekisteröitymällä verkkokaupan asiakkaaksi. Rekisteröitymällä verkkokaupan asiakkaaksi Asiakas valitsee itselleen käyttäjätunnuksen ja salasanan. Asiakas vastaa kaikesta käyttäjätunnuksellaan ja salasanallaan tapahtuvasta käytöstä, ja on vastuussa salasanan salassapidosta.
  2. Tuotteet tilataan verkkokaupassa valitsemalla verkkokaupan valikoimasta Tuote, siirtämällä se ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Asiakasta kehotetaan tarkistamaan tilauksensa sisältö huolellisesti ennen sen vahvistamista. Tilauksen lopussa oleva tarjous muuttuu sitovaksi, kun Asiakas painaa esikatselunäkymän jälkeen ”Tee tilaus“ -painiketta, eikä tilausta voi enää sen jälkeen muuttaa verkkokaupassa (ks. kuitenkin kohta 6 ”Peruuttamisoikeus”).
  3. Sopimus tilauksesta syntyy, kun Toimittaja on lähettänyt tilausvahvistuksen Asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Asiakkaan velvollisuutena on tarkistaa, että tilausvahvistus vastaa sisällöltään Asiakkaan tilausta.

Peruuttamisoikeus

  1. Tilaus voidaan peruuttaa tai Asiakkaan kirjallisesta pyynnöstä siihen voidaan tehdä muutoksia seitsemän (7) päivän kuluessa tilauksen kirjauspäivästä, jona aikana peruutetusta tilauksesta ei aiheudu Asiakkaalle kustannuksia. Mikäli Tuotteiden toimittaminen on kuitenkin Asiakkaan pyynnöstä aloitettu ennen edellä mainitun määräajan päättymistä ja Asiakas haluaa siitä huolimatta käyttää peruuttamisoikeuttaan, on Asiakkaan maksettava Toimittajalle tilauksen täyttämisestä tehdystä suorituksesta kohtuullinen korvaus, joka lasketaan suhteellisena osuutena tilauksen kokonaishinnasta. Peruuttamisoikeutta ei ole, jos tilattu palvelu on kokonaan suoritettu. Myöhemmin peruutetut tilaukset eivät vapauta Asiakasta maksuvelvoitteesta.
  2. Jos Asiakas peruu tilauksen edellä tarkoitetun peruuttamisajan sisällä, palautetaan Asiakkaalle kaikki tältä saadut maksusuoritukset viivytyksettä peruuttamisilmoituksen saapumisesta. Palautus suoritetaan sillä maksutavalla, jota Asiakas on käyttänyt tilatessaan Tuotteen, elleivät Asiakas ja Toimittaja sovi muusta palautustavasta.

Maksu

Maksutavat

  1. Tuotteiden hinnat ilmoitetaan verkkokaupassa sekä arvonlisäverottomina että arvonlisäverollisina. Tuotteiden hinnat eivät sisällä mahdollisia toimitus- ja käsittelykuluja, vaan ne ilmoitetaan erikseen sekä tilauksen tekemisen yhteydessä että tilauksesta Tilaajalle lähetettävässä tilausvahvistuksessa. Tilauksen maksettava summa määräytyy tilaushetkellä voimassa olevien hintojen mukaan. Laskutusjaksoittain veloitettavan Tuotteen hintaa voidaan muuttaa Yleisten Ehtojen kohdassa 18 kuvatulla tavalla.
  2. Jos verkkokauppaan on tullut virheellinen hinta, ei hinta sido Toimittajaa, mikäli hinta on niin selvästi virheellinen, että Asiakkaan katsotaan ymmärtäneen sen olevan virheellinen.
  3. Verkkokaupan maksuvälineinä käyvät Suomessa myönnetyt Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard –kortit. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti SSL-salatulla maksulomakkeella, josta tiedot lähetetään edelleen salattuna Luottokunnalle. Mitään korttitietoja ei tallenneta verkkokaupan omaan järjestelmään. Laskulla maksettaessa Asiakas hyväksyy PayExin yleiset laskuehdot. Asiakas vastaa laskutustietojensa oikeellisuudesta ja on velvollinen ilmoittamaan tietojen muuttumisesta viivytyksettä Toimittajalle.

Turvalinen maksutapa

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Lahjakortit

Gift Card Information

Cepteur sint occaecat cupidatat proident, taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart.

How to Buy

Established fact that a reader will, taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with the theory of ethics.

Activate Gift Card

Users allow to explain to you how all this mistaken idea of denouncing pleasure and praising pain was born and I will give you a complete account of the system.

Etkö löydä tarvitsemaasi apua?

+358 50 555 1447 email info@fashionista.fi